Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Azrael | użytkownik

imię i nazwiskoA.K. adresTorun zarejestrowany13.08.2007 @19:45:21 ostatnio na stronie28.01.2012 @23:41:03

... Co ja tam wiem, od tego są naukowcy...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty39 komentarze482 posty na forum9

komputer / sprzęt
mój dziwny umysł, maszyna do szycia, moje własne ręce i wszystko co w nie wpadnie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
!alkor12    14.09.2011 @12:52:27
~maartinezz    25.08.2011 @08:59:56
Dodam do obserwowanych
Naprawdę jestem pod wrażeniem
Pozdrawiam!
~mio27    22.02.2011 @18:18:51
dziękuję
_______
mio <Vertrauen ist gut...Kontrolle ist besser>
~Sylvievert    02.02.2011 @20:49:22
Dziękuję i pozdrawiam
~mcklocek    01.02.2011 @13:25:04
dzieki wielkie
~chominskiwojciech    27.01.2011 @15:43:17
Dziękuję. Pozdrawiam.
~Arius    27.01.2011 @13:54:01
Żadnych uwag Te co miałem wcześniej - przekazałem
_______
"Zresztą ja wolę pić niż uprawiać sport. To mniej niebezpieczne. I mniej idiotyczne." R. Topor
~Weuniany    26.01.2011 @13:23:43
Dzięki za miłe słowa, pozdrawiam!!!
_______
Zapraszam do mojej galerii
+radvisual    26.01.2011 @12:52:11
dzieki za pukty w bitwie :D
+radvisual    23.01.2011 @16:02:16
Dzięki za info, dla mnie najlepiej mi powietrze wyszło, myślę.

..tak jestem rodowitym torunianinem hehe ;P (ale to zabrzmiało ;P )

pozdrawiam!
~inwersja    23.01.2011 @01:52:59
bardzo mi miło, dziękuję
~mio27    22.01.2011 @21:46:59
u mnie raczej wielkiego wyboru nie ma w koronkach, ale czasem coś się trafi
przeważnie materiały kupuję na ebayu, szczególnie jak szukam czegoś z jakimś małym wzorem, bu takich nie kupię na miejscu
zazwyczaj 1 jard mi wystarcza, więc mogę sobie na to pozwolić
jestem z Z. Góry
_______
mio <Vertrauen ist gut...Kontrolle ist besser>
+radvisual    22.01.2011 @21:42:47
Miło mi to słyszeć (czytać)

który żywioł najbardziej, przylgnął do serducha?

p.s. Widzę że też jesteś z piernikolandu tak jak ja pozdro!
~mio27    22.01.2011 @18:14:08
różowa część to zwykła bawełenka, biała to koronka, śliczna, ale cholernie droga XD
akurat te materiały zdobyte na miejscu
_______
mio <Vertrauen ist gut...Kontrolle ist besser>
~Martinez44    21.01.2011 @00:38:46
heh... tym bardziej mnie to cieszy gdyż robię to na czuja...jestem samoukiem a od jutra pierwsze lekcje malarstwa
~Martinez44    21.01.2011 @00:34:22
Dziękuje
~PussyMonsta    07.10.2010 @23:34:36
dziękować ;]
^monikalaskowska    04.07.2010 @23:07:02
Hehe, się nie dziwię Też bym wtedy najchętniej się położyła spać ;] Ale nie wiem, coś mieliśmy jeszcze do zrobienia :D

Zdjęcia Kuby widziałam ;] hehe, się pochwalę Bo kazałam mu nie obrabiać zdjęć z jpg'ów, tylko z Raw'ów.... Zauważyłam,że Rawy były takie "subtelniejsze" w sensie, miały mniejsze kontrasty przez co nie były poprzepalane tak bardzo i cienie nie były takie ostre i coś tam się wybrało Czekam na efekty Waszej pracy :D
~Or4x1d    04.07.2010 @20:07:24
:D
^monikalaskowska    03.07.2010 @11:01:37
Samopoczucie ok?? Ale przyznam się, że jak padłam na łóżko po 23 to od razu zasnęłam ;] A jak tam u Was?? Widziałaś już zdjęcia Arka?? ;]
^monikalaskowska    02.07.2010 @23:13:07
udało mi się Ciebie odnaleźć Jaki ten świat mały, co nie?? :D
~konradluczenczyk    29.06.2010 @22:25:34
ładne wdzianka
~88grzes    24.06.2010 @22:51:37
Dzieki
pzdr
_______
POAA!!
~mio27    19.06.2010 @22:16:01
dziękuję
_______
mio <Vertrauen ist gut...Kontrolle ist besser>
~greenbox    13.06.2010 @12:13:11
dziekuję za miłe słowa! miło mi że tak uważasz. Serdecznie pozdrawam
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt